Subject: Puurmani-Laasme jalg- ja jalgrattatee eelprojekti kooskõlastamine ja isikliku kasutusõiguse seadmise taotluse esitamine
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 09:36:51 +0200

Tere!

Teile on saadetud Põltsamaa Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Puurmani-Laasme jalg- ja jalgrattatee eelprojekti 
kooskõlastamine ja isikliku kasutusõiguse seadmise taotluse esitamine, mis 
on registreeritud 20.03.2024, numbriga 4-8/2024/643-1.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates kuni , vastavalt . 
Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Põltsamaa Vallavalitsus
Lossi tn 9, 48104 Põltsamaa
Tel 7768 550
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>